Profesionální prezentace
Každá nemovitost potřebuje náležitou prezentaci. To, jak prezentace vypadá později rozhoduje o jejím prodeji i celkové ceně. Při prezentaci vaší nemovitosti jsem proto schopna zajistit:
Homestaging
Vyberte si službu přímo pro vásHomestaging je velmi specifický obor, ve kterém připravíme vaši nemovitost před focením a prohlídkou. Je důležité, aby byly sladěné všechny barvy, minimum viditelných rušivých prvků a vše srovnané na svém místě. Pouze pak je nemovitost schopna zaujmout potenciálního kupce. Byty po homestagingu se v průměru prodávají až o 10% dráž..
Fotografování
Špatně nafocená nemovitost se prodává mnohem hůře než nemovitost nafocená od profesionála. Stejně jako každý jiný obor, i focení bytových prostor má svá pravidla. Podle těch vybíráme ty nejlepší fotografie, aby vždy vynikl správný charakter nemovitosti.
V případě zájmu jsem schopná zajistit profesionální fotografie přímo od fotografa. Ten vystihne každý důležitý detail vašeho bytu a zároveň skryje nedostatky. Výsledné fotografie vám poté zašlu na e-mail a využiji je pro inzerci na portálech.
Virtuální prohlídky
Není nic lepšího, než když si může klient udělat vlastní prohlídku bytu. Pro tuto možnost jsme schopni zajistit tzv. virtuální prohlídku. Jedná se o speciálně upravené panoramatické fotografie, které vypadají, jako by návštěvník byl opravdu v místnosti. Může si tak snadno prohlídnout každý detail z jiné perspektivy a lépe se rozhodnout.
Klient snadno získá přehled
Působí to profesionálně
Inzertní portály to ocení
3D plán nemovitosti
Naší největší specialitou je 3D plán vaší nemovitosti. Ten slouží především pro náročné klienty, nebo vážné zájemce, kteří hledají velmi specifické informace.
Celý plán se tvoří přibližně týden. Nejdříve vás kontaktuje technik, který později celou nemovitost změří a nafotí. Z těchto materiálů poté ve speciálním programu vytvoří kompletní 3D model, který lze využít jako další prezentační prvek.
Plán nemovitosti, virtuální prohlídka, nebo video dokážou podstatně urychlit prodej nemovitosti a zvýšit její tržní hodnotu. Nejen, že tak lze snadno prezentovat uspořádání interiéru, ale také tím přilákáte opravdu kvalitní zájemce.
Prezentační video
Nic neupoutá klienta víc než pěkně zpracované prezentační video. Každá nemovitost tak získá určitou profesionalitu a kromě pěkných záběrů se může klient zaměřit také na komentář. Během celého videa totiž popisuji nemovitost a snažím se zvýraznit pozitivní prvky, které by případného kupce mohli zaujmout. Video lze pak jednoduše sdílet například na sociálních sítích, nebo na inzertních portálech.